Monday, August 11

JOM ATUR



Lepas – lepas cuti raya jer aku rasa macam tada semangat nak bekerja.. emmm semangat bekerja ku hilang entah kemana. Mungkin banyak sangat makan bahulu raya mama kot..ekeke. Banyak benda yang bermain – main dalam fikiran ni sebenarnya. Dalam erti kata lain banyak nak fikir. 

Tinggal beberapa bulan lagi ni aku dah nak habis study partime ni.. memang dah tak sabar – sabar dah ni nak habiskan. Pejam celik pejam celik, tak sedar dah nak habis study dah..ekeke. Tu la yang difikir ni, banyak perkara nak kena settle kan sebelum habis tempoh jadi student kat sana.. kalau boleh tak mau la ada sangkut paper. Alhamdulilah, selama 6 semester ni tada pula paper yang sangkut. Fikir pembentangan lagi, tu report tu nak di draf..nak di taip.. emmm

Hari ni aku start atur jadul. Kalau tak buat cam ni memang meraung mencurah – curah air mata darah esok.. nak salahkan siapa?.. ada lagi nak ajak bercuti – cuti pi bali la, bandung la..pi panjat gunung Kinabalu la terpaksa aku reject.. tapi bila boss ajak satu opis pi bercuti kat Manila hujung bulan oktober ni, tak sanggup den nak tolak, sebab semua kawan satu opis pi..lagi pun bukan selalu bos bawa jalan – jalan…adoii dah nak dekat final exam dah tu.

Takpe lah..biar aku rancang dulu.. apa – apa pun ALLAH adalah sebaik – baik perancang.

2 comments:

  1. As Salam Afra Lutfiyah
    Wauu....Pergi Sabah. Best tu. Bukan senang maa,,,

    ReplyDelete
  2. Walaikumsalam..En.Ariff..
    Jom3..mai ler datang bercuti kat sabah..ekeke

    ReplyDelete